10 ianuarie 2010

citez ""Marturisiri de credinta ale unor BOMBE SEXY"

"Dupa parerea mea, frumusetea nu incepe cu fata sau cu silueta, ci cu mintea. Daca poti invata sa-ti folosesti mintea cu aceeasi usurinta cu care-ti folosesti puful de pudra, vei deveni cu adevarat frumoasa." (SOPHIA LOREN) 

"Imi dau seama ca nu regret niciodata nimic. Exista trei cuvinte pe care nu le-am spus si nu le voi spune niciodata. Aceste sunt: IMI PARE RAU." (DOLORES DEL RIO)

"Singurul lucru in care cred cu adevarat este dragostea." (BRIGITTE BARDOT)

"Mi-am dat, in sfarsit, seama ca nu trebuie sa am un corp perfect si acum sunt foarte fericita asa cum sunt." (DREW BARRYMORE)

"Atat timp cat unei femei ii stralucesc ochii, niciun barbat nu baga de seama daca are si riduri sub ei." (DOLORES DEL RIO)

"Orice femeie arata minunat daca se simte bine in propria-i piele. Nu e vorba de haine sau de machiaj, ci de felul in care straluceste." (SOPHIA LOREN)

"Am tot timpul sa visez cu ochii deschisi si prefer sa visez cu ochii deschisi decat sa nu fac nimic." (JANE RUSSELL)

"Lumea e superficiala, inconsecventa, competitiva, cruda. De cate ori ma intristez ca fac parte din ea, imi dau seama ca in loc sa stau pe margine si sa ma plang, ar trebui sa ma implic si s-o fac mai buna." (DREW BARRYMORE)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu